Solleh Al-Fatimi
Dimulakan dengan lafaz Alhamdulillah, kurafa'kan setinggi kesyukuran kepada Pemilik cinta abadi, ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA atas segala nikmat dan kurniaan yang tiada berpenghujung serta naungan cinta dan kasih sayangNya yang tiada bertepian.

"10 TERMINAL SYURGA RUMAH TANGGA" begitulah tajuk teristimewa hasil perkongsian ilmu, rasa, cita-cita dan pengalaman dalam menitipkan syurga di dalam mahligai rumah tangga. sememangnya diri ini memang tidak layak untuk membicarakan hal ehwal rumah tangga lantaran baru setahun jagung mengecapi nikmat bergelar isteri dan ummi kepada seorang zuriat. namun begitu, kugagaskan jua penulisan ini sebagai pedoman buat diri dan sekalian sahabat yang ingin menjejaki alam rumah tangga dan teristimewa juga buat mereka yang telah lama membina mahligai rumah tangga.

Sememangnya, syurga dalam rumah tangga merupakan satu impian yang dicitakan oleh setiap manusia. ia merupakan fitrah manusia diciptakan. namun dalam mendambakannya, ia memerlukan titik yang jelas agar syurga yang diimpikan menjadi kenyataan. kerana untuk menggapai syurga diakhirat nanti, kita perlu merasai syurga di dunia ini.

Dalam merealisasikan hasrat ini, saya; siti nur fatimah binti hasan bergandingan dengan ustazah nor bahyah mahamod merangka perjalanan untuk mencapai sebuah syurga dalam rumah tangga. semoga buku yang diterbitkan oleh Telaga Biru sdn.bhd ini mampu menjana manfaat yang semaksimumnya dan merealisasikan hasrat syurga rumah tangga dalam hidup kita semua. amin.
Labels: | edit post
0 Responses

Catat Ulasan